péntek, július 22, 2011

Ezek pedig....

... az én nyuszikáim. Sárga angórák, az anyjuk az egyik fehér angóra nőstényem, az apjuk pedig egy sárga angóra bak (Ugrifüles) nyuszi. A bak nyuszi tenyésztője szerint a sárga szín nagyon ritka az angórák között, legalábbis itt, Európában.




Az egyiknek van egy kis fehér pötty a nóziján. Elnézést a rendetlenségért ami az asztalomon uralkodik.... nem terveztem előre az asztalon fotózást, az udvaron akartam őket a fűben lekapni, de kiugráltak a táskából, amibe begyűjtöttem őket, és rögtön kávézni és kötni akartak....

És megmutatom még a legújabb szerzeményeim szőrét is. Ez pedig szatén angóra gyapjú:

Látjátok milyen gyönyörű fényes? Ragyog, mint a selyem. Ez még csak baba szőr, a felnött szatén angóra nyulak szőre még fényesebb.
Alkalom adtán majd mutatom a hozzá tartozó nyulakat is....


6 megjegyzés:

  1. De édes!! :)
    Milyen csodálatos ez a szatén angóra! Kíváncsi vagyok, milyen, ha megfonod. Egyszer meg szeretném ismerni közelebbről is, lesz majd eladó (szösz)...?

    VálaszTörlés
  2. De édesek!
    A listádra már most írjál fel, légyszíves.

    VálaszTörlés
  3. Jaj de gyönyörű, édes kicsi nyuszkók! Alig várom, hogy kész legyen a kertes házunk, első dolgom lesz beszerezni Tőled egy kis puha gombócot. :) Gyönyörű a szőr, kiváncsi vagyok mit varázsolsz belőle!

    VálaszTörlés
  4. Később szerintem lesz eladó szatén gyapjú is, de csak 3 szatén nyuszim van, és úgy sejtem, nekik nincs annyi szőrük mint a normál angóráknak. Majd meglátom milyen lesz a fonal belőle, és ki tudja, lehet hogy beszerzek még pár nyuszit...

    VálaszTörlés
  5. Annyira aranyosak !!:)Imádom a nyuszikat .Biztosan szép lesz a fonal .

    VálaszTörlés
  6. Őket is nyírni kell, mint a barikat? :O

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...