vasárnap, november 28, 2010

Új fonalak

A régi rokkámhoz csináltattam új orsókat, és a forgás sebességét szabályozó különböző méretű tárcsákat. Ugyan nem vagyok velük maradéktalanul elégedett, de így már legalább tudok kicsit vastagabb fonalakat is készíteni.
A tanfolyamon beszereztem egy igen vad színű gyapjú szalagot, ez lett belőle:

Kicsit féltem tőle, még fonás közben is, de már nagyon tetszik, el is kezdtem kötni belőle valamit, majd mutatom ha kész lesz.
Fontam egy kis angórát is, 50 grammot akartam, de valamit elmérhettem, mert 63 gramm lett, a hossza kb. 610 méter:

3 megjegyzés:

  1. Álomszép :) de ügyes vagy!
    Mi lesz belőle?
    Imádnám!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szép !Nagyon egyenletes a fonásod , igazán ügyes vagy .Az angóra fonalad is tetszik .Ha lenne egyszer eladó belőle szólj !Csodaszép csipkekendő lebeg a szemem előtt .:)

    VálaszTörlés
  3. Már vagy háromszor próbáltam megírni...
    nagyon klasszak a fonalaid :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...